Tel: 070 801 727 / 01 585 14 92
< Nazaj na seznam
19. Maj 2016

10 slabih tekaških navad

V nadaljevanju je opisanih 10 najpogostejših slabih navad, ki bi se jih tekači morali odvaditi.

1. Preveč prehitro – se vračate v tekaške tirnice po poškodbi? Začnite počasi in postopoma, da se izognete novim poškodbam. Držite se pravila, da povečujete svoje razdalje za največ 10 % tedensko.

2. Slaba prehrana in hidracija – po napornem treningu nikar ne pozabite na obrok z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov in s proteini za regeneracijo mišic.

3. Pretirano izpostavljanje soncu – do dvajset minut dnevne izpostavljenosti soncu je lahko blagodejnih, za vse daljše teke pa toplo priporočamo uporabo sončne kreme, tudi ob oblačnem vremenu.

4. Zapostavljanje vašega jedra – vaje za preostanek telesa bodo povečale tudi vaš napredek v teku.

5. Prehiter začetek teka – če se na tekmovanjih na začetku preveč zaženemo, lahko prehitro izgubimo moč za dober rezultat, zato prilagodimo tempo zadani razdalji.

6. Sam svoj zdravnik – tekači ob različnih poškodbah posežejo po ledu in različnih mazilih, vendar pa lahko manjše poškodbe preidejo v velike, zato ne odlašajte predolgo z obiskom pravega zdravnika.

7. Izogibanje razteznim vajam – če se pred tekom še lahko izognemo raztezanju, pa se vaje po treningu močno priporoča, saj pomagajo pri preprečevanju poškodb.

8. Premalo spanca – raziskave kažejo, da pomanjkanje spanca negativno vpliva na našo sposobnost regeneracije, na naš imunski sistem in mentalno stanje. Vsi potrebujemo različno količino spanca, zato z zapisovanjem v dnevnik preizkusite, kaj je optimalna količina za vas.

9. Premalo počitka – tudi preveč treninga je lahko škodljivo in vodi v poškodbe, bolezni ali izgubo motivacije. Vsak program treninga naj bi vključeval tudi proste dni in dni z manj napornim programom.

10. Vse naenkrat – obstaja res ogromno nasvetov in pravil, kako postati boljši tekač. Vendar pa je pomembno, da se osredotočimo na stvari, ki jih dejansko lahko izpeljemo. S tekom smo namreč začeli zaradi želje po boljšem počutju in ne za to, da se z njim dodatno obremenjujemo.

zapri Na spletnih straneh ProRun.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.