Tel: 070 801 727 / 01 585 14 92
< Nazaj na seznam

Kako prepoznati znake dehidracije

Tudi pri kratkih tekih se lahko pojavi dehidracija, zato je dobro, če se držimo nekaj pravil.

Pijte, tudi ko niste žejni. Vedno imejte s seboj stekleničko vode, tudi če se odpravljate le na krajši tek. Lažja oblika dehidracije je precej običajna med rekreacijo, še posebej ob vročih dneh ali večji obremenitvi.

Podaljšana zmerna dehidracija ali močna dehidracija – obe vplivata na naše zdravje. Znak, ki opozarja na dehidracijo, je med drugimi tudi pospešen srčni utrip (15-20 udarcev nad našimi pričakovanji). To lahko pomeni, da srce s tem kompenzira manjši volumen krvi, ki je posledica dehidracije.

Drug pomemben znak je omotica oz. vrtoglavica, podobno kot takrat, ko prehitro vstanemo. Če ob daljšem teku zaznamo take občutke, je to možen znak dehidracije.

Značilna je tudi neprožna koža. Ko se na primer vščipnemo v kožo na hrbtni strani dlani in se ta ne povrne takoj v prvotno stanje, je to spet znak dehidracije. Normalno hidrirana koža bi se morala v prvotno stanje vrniti takoj. Preizkus lahko naredite tako, da kožo držite 2 do 3 sekunde in jo nato izpustite. Če se le počasi vrača nazaj, si nujno privoščite požirek vode.

Še en očiten znak pa je močan vonj urina. Če še lahko izločate vodo, je to sicer dober znak, vsekakor pa na tej točki nujno zaužijte dovolj vode.

zapri Na spletnih straneh ProRun.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.