Tel: 070 801 727 / 01 585 14 92
< Nazaj na seznam

Se moramo po teku res ogreti?

Po napornem teku se večini od nas ne da ukvarjati še z ohlajevalno rutino. Vendar pa jo strokovnjaki toplo priporočajo.

Če se po teku ne posvetimo spodnjemu delu telesa, lahko tvegamo poškodbe, pa tudi napredek treninga se upočasni.

Raztezanje izboljša vašo fleksibilnost in krčenje ter raztezanje mišic, kar omogoča uspešnejše prihodnje treninge. Vaje omogočijo, da se mišice napolnijo s krvjo in kisikom, kar zmanjša čas regeneracije in zmanjšuje možnost poškodb. Kratke ohlajevalne seje po treningu preprečijo nabiranje mlečne kisline in pomagajo, da se ta hitreje izloči iz telesa.

Med ohlajanjem se osredotočite tudi na dihanje, s čimer se boste sprostili, umirili misli ter trening zaključili z občutkom zadovoljstva in miru.

zapri Na spletnih straneh ProRun.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.