Tel: 070 801 727 / 01 585 14 92

Svetovalnica

Razlogi za tek lahko vplivajo na vašo izgubo teže
V raziskavi danskih znanstvenikov so eno leto spremljali 933 tekačev začetnikov. Ob začetku so opravili anketo, zaradi katerih razlogov so pričeli s tekom (izguba teže, izboljšanje zdravja, izboljšanje počutja, druženje ali tekmovanje).
Več >
Se moramo po teku res ogreti?

Po napornem teku se večini od nas ne da ukvarjati še z ohlajevalno rutino. Vendar pa jo strokovnjaki toplo priporočajo.

Več >
Najboljša hrana za ponoven vnos elektrolitov
Če se po teku izogibate vnosu sladkanih tablic ali napitkov v telo, si lahko pomagate z naslednjim sadjem, zelenjavo, mlečnimi izdelki in žitaricami, ki bodo zagotovile potrebne hranilne snovi za vaše telo.
Več >
Kako prepoznati znake dehidracije

Tudi pri kratkih tekih se lahko pojavi dehidracija, zato je dobro, če se držimo nekaj pravil.

Več >
Osnovna pravila teka za začetnike

Preden se odpravimo na svoj prvi tek, je dobro, če poznamo nekaj najbolj osnovnih smernic oz. pravil.

Več >
Kako se zaljubiti v tek
Novi tekači, ki šele začenjajo s tekom, bodo ob teh smernicah bolj in verjetno tudi dlje uživali v športni aktivnosti.
Več >
zapri Na spletnih straneh ProRun.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.